Thursday, April 2, 2009

ANWAR IBRAHIM GILA MEROYAN

TULIP:

Brother Anwar Ibrahim semakin cemas, apabila mendengar khabar YAB Dato' Seri Najib akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Ke-6 Malaysia pada 3 April 2009 (Jumaat) di hadapan Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong. Adakah masih ada peluang untuk Brother Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia yang Ke-6. Satu hari lagi, Dato' Seri Najib akan ditabalkan sebagai Perdana Menteri. Kepimpinan Dato' Seri Najib bersama barisan kabinet yang baru bakal menggerunkan Pakatan Campuran yang dilihat semakin goyah dan hampir berkubur.
Brother Anwar masih mencari jalan untuk menjatuhkan persaingannya Dato' Seri Najib untuk tidak menjadi Perdana Menteri Ke-6. Dengarnya Brother Anwar pernah menyatakan bahawa beliau tidak akan berganding dengan Dato' Najib. "Dia budak lagi. Dia (merujuk pada Najib) adalah adik saya. Saya abang dia. Najib kena tahu itu. Saya yang patut jadi PM kerana saya lebih senior dan berpengalaman dari kau Najib". Sudah jelas, Dato' Seri Najib musuh utama Brother Anwar. Nampaknya, Anwar Ibrahim sedang gila meroyan untuk menjadi Perdana Menteri dan akan menggunakan apa juga cara untuk menang di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Air.
Tulip mengharapkan semua jentera Barisan Nasional dan juga blogger pro BN dapat menghadapi cabaran dan rintangan daripada Allah dengan tabah. Segala kesabaran dan kecekalan akan membuahkan kejayaan. Amin.

1 comment:

  1. bila anwar kata die nak jadi PM, ramai yang percaya dengan janji2 palsu dan manis si anwar al-buntutti (main belakang......hahahahaha) ini. Masakan tidak, angan2 yang dipasang 'si mat jenin moden' selepas keluar dari penjara ini bagaikan satu fenomena apabila beribu2 rakyat tiba2 menyokong si al-buntutti. pelbagai insiden terjadi, rusuhan, tunjuk perasaan dan macam2 lagi sejak si al-buntutti ini keluar penjara.

    Kononnya nak tawan putrajaya, tapi haram jadah sampai sekarang pun batang hidung si al-buntutti ini tak ada plak kat bangunan PM kat putrajaya. rakyat jadi gelisah, mana die janji manis al-buntutti? rakyat tak sedar sebenarnya mereka dah ditipu.

    permainan al-buntutti bertambah rancak tapi sedikit demi sedikit, kepercayaan rakyat yang menyokong sl-buntutti juga terhakis.

    Mustika percaya, di bukit gantang, bukit selambau dan batang air, al-buntutti telah pun menabur janji untuk meraih penyokong pengundi-pengundi.

    Mustika berharap sangat2, janganlah lagi di gadai maruah bangsa dan negara yang kita bina berkurun-kurun lamanya ini. Lupakan al-buntutti, lupakan Pakatan Rakyat. Apa mereka boleh buat selain menabur 'benih janji' yang mustahil akan bercambah menjadi 'pohon kenyataan' yang subur.

    UNDILAH CALON BN...

    ReplyDelete