Monday, March 23, 2009

WAJAH SULTAN DAN MUFTI PERAK DIPERMAINKAN OLEH PAKATAN CAMPURAN!


MASYALLAH..!! Poster kecil ini banyak didapati bertebaran di sekitar Parlimen Bukit Gantang. Tergamak manusia-manusia dari pakatan campuran sanggup melakukan perbuatan terkutuk seperti ini dengan menggunakan wajah Sultan dan Mufti Perak sebagai tanda protes mereka? Ada yang ditebarkan di pasar malam dan ada yang meletakaknnya di masjid sewaktu sembahyang Jumaat sedang berlangsung. Tidak malukah pada bangsa lain? Inikah yang dikatakan Islam yang bertamadun? Inikah juga yang dikatakan Parti yang mengamalkan Agama sehingga sanggup menghina pemimpin yang juga ketua Agama dan juga Penasihat Agama islam di Negeri Perak. Dan kemudiannya UMNO pula dipersalahkan dalam hal ini. Menuduh UMNO yang punya angkara.

MUTIARA KATA:

"Apa sudah jadi dengan bangsaku, yang sudah tidak mempunyai identiti melayunya, yang sudah hilang jati dirinya, yang telah hilang ketaatan dan kesetiaan kepada rajanya. Hang Tuah pernah berkata " TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA ", tetapi bolehkah Melayu itu masih boleh berpasak atas bumi ini sekiranya Melayu itu sendiri telah menjadi penderhaka?

Pada pengundi P.059 Bukit Gantang, jangan lah silap memilih pemimpin anda. Sudah terang lagi bersuluh, undilah Barisan Nasional.

1 comment: