Saturday, March 28, 2009

Masjid-Masjid di Bukit Gantang dieksploitasi oleh calon PAS.... AWAS!!!!

Calon dan penyokong PAS kawasan parlimen Bukit Gantang didapati menyalah gunakan Masjid-Masjid untuk berpolitik. Mereka tiada segan mengeksploitasi masjid untuk menabur fitnah dan memutar belitkan cerita untuk meraih sokongan cara haram yang tidak bermaruah.
Dari kajian yang dibuat PAS, telah menggunakan masjid Taiping, Masjid Pangkalan Pauh, Masjid Ikhwaniah Simpang untuk menguar-uarkan aktiviti calon PAS.
Pemerhati berpendapat bahawa Majlis Hal Ehwal Agama Negeri Perak, perlu bersikap tegas dan mengambil tindakan supaya masjid-masjid tidak disalah gunakan oleh calon PAS. Sekiranya perkara ini tidak ditangani oleh perak maka ia akan berlanjutan sehingga mukmin terus didedahkan kepada tipu daya syaitan.

5 comments:

  1. salam

    Pemimpin pas ni tak tahu hukum dan adat dalam masjid.. org beriktikaf dan beramal soleh tapi dia org guna masjid fitnah menabur dan memburuk org islam yg lain.. bengaplah pas ni

    ReplyDelete
  2. Maaf andai terkasar bahasa. senang je jawap dengan kau tungaklangit. kau same je dengan babi hutan main sondol je cakap. Kau same je dengan kristian, agama kat mesjid je. hal tak buat.contohnya anak kau jual pantat tak pa, kau jual arak tak pa

    ReplyDelete
  3. Ape pun yang ko cakap zulmaras sama la macam syaitan tu sebab ko kawan ngan DAP

    ReplyDelete
  4. salam

    wira BG, biarlah dia macam tu, sebab pemimpin begap pas yang bertopengkan islam ajar dia org.. masa kecik2 masuk pasti.. dah belajr mencarut.. balik ke rumah m.... dah besar beginilah jadinya..

    kesian..

    kita doakan dia senang sentiasa dan dirahmati Allah

    amin

    ReplyDelete
  5. -bet0l..bet0l..bet0l...
    -gua pelik....
    -berdekad UMNO-BN memerintah..
    -menang besar...tapi x penah guna masjid/surau utk tujuan p0litik..
    -aku bersumpah...x penah langsung deng0r..
    -pelik...
    -ape la sbb nye PR buat mcm tu..
    -dan lagi pelik..
    -nmpk sangat PR gunakan agama..
    -hairan sbb ada yg percaya PR..

    ReplyDelete