Monday, April 6, 2009

Anwar Kata PAS & DAP Kurang Guna Otak!


Anwar kata DAP dan PAS kurang guna ini (otak). Benarkah begitu? Patutlah Karpal Singh (Pengerusi DAP) marah benar dengan Anwar hingga meminta Anwar bertaubat.
Berikut adalah sedutan Buletin Utama TV3 pada 5 April 2009. Pada tahun 1995, Anwar Ibrahim (Ketua Pakatan Rakyat) menyatakan dalam Majlis Pemimpin Bersama Rakyat Dengan Timbalan Perdana Menteri di Sabah bahawa "Dia (PAS) nanti kata tidak. No..no..kita tak bawa kebencian pada rakyat. But we know, you give his tape translate it and give anybody at the kampung. You can see the reaction. I can give the tape of PAS leaders, u translate and dengar, kalau u boleh tahan" . Sekarang ini bagaimana? Semua orang mahu ternanti-nanti dengan pengumuman besar yang mahu dibuat oleh Anwar. Namun Anwar bagi tarikh baru dengan alasan yang lebih kurang sama. Apakah rakyat boleh tahan dengan helah dan sikap hipokrit Anwar?
Anwar turut mengecam cara PAS dan DAP berpolitik. "Jangan guna ini sahaja (mulut). DAP..PAS dia guna ini (mulut)...kurang guna ini (otak). Dia kena fikir masa depan kita" kata Anwar Ibrahim. Kalau sudah begitu, Anwar sendiri sudah mengiktiraf bahawa mengundi Barisan Nasional adalah penting untuk masa depan semua. Tidak guna mengundi PAS atau DAP kerana Anwar Ibrahim sendiri sudah pun sebut bahawa kedua-dua parti tersebut kurang menggunakan otak. Buatlah keputusan untuk masa depan semua di Bukit Selambau, Bukit Gantang dan Batang Air. PAS, DAP dan PKR bukan parti terbaik untuk masa depan semua.
****************************************
Anwar Ibrahim pembelit No. 1 negara. Dialah jagoan dalam hal ehwal membohongi rakyat dengan agenda palsu politiknya. Dulu cakap lain, sekarang cakap lain.
Fikir-fikirkan...


1 comment:

  1. hehehe mahathir lagi flip flop. semalam cakap lain hari kata lain.

    kalau 10 tahun lepas ckp lain hari ni lain ok jugak sbb mungkin benda tersebut dah berubah. rasanya pas dap dah byk berubah. amno ja dari dulu kini selama tak peronah berubah hehehehe

    ReplyDelete