Monday, April 6, 2009

UCAPAN TUN MAHATHIR DISAMBUT BAIK PENDUDUK BUKIT GANTANG

TULIP:
Kehadiran Tun Mahathir di Bukit Gantang di sambut meriah. Seramai 5,000 penduduk Bukit Gantang bertumpu di padang PPP untuk mendengar ucapan sulung Tun Mahathir. Ucapan Tun Mahathir yang bersahaja dan disulami dengan ketawa membuatkan khalayak tidak berganjak dan memberikan tumpuan sepenuhnya untuk mendengar amanat daripada pemimpin kesayangan ini.
Dalam ucapannya, Tun Mahathir meminta penduduk Bukit Gantang menyokong kepimpinan Dato' Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang dilihat dapat membawa transformasi kepada Barisan Nasional dan memulihkan UMNO. Barisan Nasional merupakan parti yang terbesar dan mengamalkan toleransi dan perkongsian kuasa. Ini terbukti dengan senarai individu yang terkaya di Malaysia didominasi oleh Orang Cina dan India.
Segala butiran cakapan yang disampaikan semuanya bernada positif. Tiada memburuk-burukkan pembangkang. Justeru itu, Tulip menyeru kepada pengundi Bukit Gantang berfikir sebaik-baiknya sebelum membuang undi. Undi anda menentukan masa depan generasi akan datang. Renung-renungkanlah ucapan Tun Mahathir.

1 comment: