Saturday, April 4, 2009

BROTHER ANWAR BERLEGAR DI ISTANA NEGARA TAGIH SIMPATI NAK JADI PM

Gambar: http://brokenthecode.blogspot.com/


TULIP:

Dengarnya Brother Anwar berlegar-legar di hadapan Istana Negara dengan harapan dapat menggantikan tempat Dato' Seri Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia Ke-6. Brother Anwar sanggup menuggu seawal pagi dan didapati meninggalkan kawasan Istana Negara setelah selesai Majlis Angkat Sumpah dengan hampa dan kecewa.

Apa yang nak dikatakan lagi Brother Anwar? Nasi sudah menjadi bubur. Nampaknya impian Brother Anwar untuk duduk di kerusi empuk Putrajaya tidak kesampaian. Brother Anwar semakin gelabah dan tidak keruan mendengar amanat pertama Dato' Seri Najib yang menyatakan akan membebaskan 13 tahanan ISA dan mengkaji semula ISA. Ini dia penangan Perdana Menteri Malaysia yang baru.

Tulip menjangkakan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional akan kembali kukuh, dengan semangat dedikasi dan keterampilan Dato' Seri Najib yang dapat meyakinkan rakyat. Brother Anwar, lu punya loyar buruk sudah tidak boleh pakai lagi ma. Brother Anwar sudah kekeringan idea, untuk menipu rakyat. Kita tolak, Pakatan Campuran di Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang. Barisan Nasional mampu mengubah nasib rakyat.


No comments:

Post a Comment