Sunday, April 5, 2009

Buku perempuan tidak bermoral dan rasuah RM100 Anwar kepada ahli hantu PPP

Sumber: Http://www.kpmu.net.com

Sehingga hari ini Elezebeth Wong masih disimpan sebagai Ahli dewan Undangan Negeri Bukit Lanjan walaupun gambar beliau sebagai perempuan yang tidak bermoral semakin tersebar luas . Gambar beliau tersebar lagi di pilihan raya kecil Bukit gantang kerana ada sebilangan rakyat yang tidak berpuas hati dengan sikap PAS yang menyokong perbuatan perempuan yang tidak bermoral ini. Pas perlu menjawab mengapa mereka Nik Aziz , ulama Pas dan Muslimah Pas memepertahankan perempuan yang tidak bermoral ini. Buku mengenai perempuan tidak bermoral ini telah diedarkan di Bukit Gantang . Walaupun buku berkenaan tidak tertera nama penerbit tetapi ada pihak yang berkata buku ini dicetak dan diedarkan oleh ahli Pas sendiri dengan dua niat yang berbeza. Niat pertama , mengharapkan penyokong Pas tidak mengundi calon payung terjun yang diturunkan di Bukit Gantang kerana penyokong Pas tempatan mahukan kerusi itu ditandingi oleh anak tempatan.Niat yang kedua adalah , untuk dijadikan senjata untuk menuduh BN yang mencetak buku berkenaan. Sungguh licik permainan mereka setelah merasakan sokongan kepada parti berkenaan kian menurun ketika ini.

Elezebeth Wong yang dikatakan sebagai perempuan yang tidak bermoral dan dikaitkan juga dengan Ketua Penerangan Parti Keadilan Tian Chua . Tian Chua yang telah ke Taiwan bersama elizebeth Wong dan seorang lagi pemimpin muda Pas yang juga pergi ke Taiwan dengan seorang pemimpin wanita PKR . Pemergian mereka ke Taiwan sebenarnya tidak lebih sebagai bercuti kerana sewaktu mereka tiba di sana , semua MP BN telah pun meninggalkan Taiwan dan mereka terperangkap di Taiwan beberapa hari kerana lapangan terbang ditutup akibat ribut kencang yang melanda Taiwan. Keraguan terhadap Saifuddn dan Fauziah juga telah menjadi persoalan di kalangan ahli-ahli PAS dan PKR ketika ini.Menyokong PAS di Bukit Gantang seperti sama juga menyokong Elizebeth perempuan yang tidak bermoral ini.
Anwar rasuah RM 100 bagi setiap tanda tangan di kertas kosong .

Satu lagi isu yang menjadi hangat di Bukit Gantang dan Bukit Selambau kini adalah apabila nilai ahli PKR hanyalah RM 100 .Hari ini Anwar mengumumkan seramai 6000 ahli PPP telah menyertai pakatan rakyat di kertas , sejauh manakah kebenarannya tidak lah pula diketahui. Apa yang berlaku di Bukit Gantang adalah mereka hanya diminta menandatangani kertas kosong dan akan dihadiahkan sebanyak RM 100 , Mereka hanya memberikan salinan Kad Pengenalan dan tandatangan sehelai kertas kosong , tak kira lah dari parti mana mereka bernaung dan mereka akan di hadiah kan dengan wang tunai sebanyak RM 100. seorang ahli MCA yang ditemui berkata , beliau dan rakan-rakan tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan RM 100 ini kerana ianya bukan memberikan sebarang kesan kepada mereka. Ambil sahaja RM 100 , kami bukan ahli PPP. kami bukan mengundi mereka pun. Peluang untuk dapat duit free, ambil saja lah.

Gimik besar yang dilakukan oleh Anwar ini langsung tidak melemahkan BN , Mereka sebenarnya hanya mendapat seorang naib Presiden PPP dan yang lain yang keluar parti sebenarnya adalah ahli hantu PPP.Inilah cara orang yang terdesak dan sekiranya mana-mana kerusi PR dapat ditawan oleh BN , maruah Anwar akan tercemar dan beliau akan merasa malu kerana seperti yang kita ketahui Anwar sememangnya gerun dengan Perdana Menteri baru Malaysia. Anwar tidak mampu kalah dua pilihan raya kecil ini dan tidak kesah jika kalah di Batang Ai.

No comments:

Post a Comment