Sunday, April 5, 2009

PAS terus membeli pengundi Bukit Gantang!

Pas sedang mengedarkan risalah kempen fitnah mereka dan memberikan dadih kepada pengundi di dalam perkarangan Masjid Trong pada hari jumaat yang lalu.

Paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih... terdapat maklumat terkini bahawa Pas kini terus membeli undi melalui perayu undi mereka. Menurut pengundi, Pas kini semakin berleluasa memberikan wang kepada pengundi atau rasuah atau politik wang ataupun istilah untuk menghalalkan tindakan mereka ialah derma.Terbaru, pengundi Melayu dan India di Ayer Terjun mengatakan mereka telah diberikan RM 100 oleh jentera PAS. Selain itu jentera PAS hari ini dilihat sedang memberikan toto dari rumah ke rumah di Peti Undi Ayer Terjun.

Manakala di Batu Hampar pula menawarkan RM 100 kepada pengundi jika mereka menaiki kenderaan mereka ketika hari pengundian.Rasanya eloklah selepas ni anggota SPRM boleh naik kereta perayu undi Pas ataupun ikut sekali perayu undi Pakatan Rakyat. Begitulah kejinya Pakatan Rakyat ini, mengatakan orang kotor tetapi mereka sendiri terpalit dengan 'taik' di badan mereka.
Mereka mengatakan UMNO dan BN rasuah tetapi mereka juga mengamalkan rasuah dan politik wang dan mereka sendiri membeli pengundi. Tolaklah mereka yang hipokrit, cakap tak serupa bikin, pengamal rasuah dan Pakatan Rakyat serta calon PAS...

No comments:

Post a Comment